Inloggen op de website - Hoe werkt dat nu?

Vanaf 28 november is de vernieuwde website in gebruik genomen (VPO Nederland). Vanaf die datum is ook onze app opengezet voor alle gebruikers van de website. Als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen om je opnieuw aan te melden voor onze website en app. Dit is 1 mailtje geweest. Wij werken namelijk met een single sign on systeem. Heb je niets ontvangen, meldt dit dan bij communicatie (wg-communicatie@vponederland.nl) en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een (nieuwe) uitnodiging ontvangt..

De app kan je downloaden vanuit de playstore (VPO - Apps op Google Play) of de Appstore (VerzekeringsPlatform Overheden in de App Store (apple.com)). Zoek op VPO Nederland. Mocht je om welke reden dan ook de app niet willen downloaden, dan zijn de berichten ook via een desktop versie benaderbaar (Mijn Sembles | Semble (semble-cm.nl)).

Ben je aangemeld en heb je een wachtwoord ingesteld, dan kan je ook weer bij de kennisbank, het afgesloten deel van de website. Ga daarvoor naar de website, kies voor inloggen. Je krijgt nu een knop te zien met “inloggen met Semble”. Klik op deze knop en kies vervolgens voor “ga naar www.vponederland.nl”. Je ziet nu rechtsboven dat “inloggen” gewijzigd is in “uitloggen” en dat er nu de optie “Portaal is “toegevoegd. Klik op “portaal” en je hebt weer toegang tot de afgeschermde gegevens zoals “kennisbank”, “Themadagen” en “ALV”.

Veel plezier met het ontdekken van de nieuwe site en de nieuwe app. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Communicatie

Deel dit bericht via